miércoles, 9 de mayo de 2007

SOFTWARE LLIURE... CLAR QUE SÍ!



Aquest és un dels aspectes que, malgrat la meua "enemistat" amb les noves tecnologies, tinc molt clar. Suposo que serà perquè el fet d'utilitzar software lliure va carregat d'ideologia i de valors que compartisc. I amb això no vull dir que faig les coses tal i com voldria fer-les perquè, en realitat, jo utilitzo Windows com a sistema operatiu i no estic massa enterada sobre programes de software lliure. Però el cas és que, des de que vaig començar a conèixer una mica sobre el tema, procuro aprendre a utilitzar programes lliures.
Suposo que la clau està en la formació, per això és un tema tan important per a nosaltres, futures mestres. Estic segura de que, si des de que vam tocar per primera vegada un ordinador, ens hagueren explicat els avantatges del software lliure i la nostra formació haguera sigut en torn a aquest, ara moltes de nosaltres estaríem utilitzant altre sistema operatiu, editor de text, fulla de càlcul, etc.
Així doncs, penso que és molt important concienciar la societat perquè... són tot avantatges! I, per tant, des de l'escola tenim un treball molt exhaustiu a fer.
Què penseu?

No hay comentarios: